'Andrea Chénier', l'òpera del projecte 'Liceu al Territori' d'aquest 2018

La Biblioteca Municipal Guillem Viladot d'Agramunt i el Gran Teatre del Liceu organitzen, per tercer any consecutiu, la sortida amb autocar per anar a veure una òpera al Liceu de Barcelona. Per aquest 2018, l'obra escollida és ‘Andrea Chénier', d'Umberto Giordano. Aquesta iniciativa, impulsada pel teatre barceloní, vol apropar al territori el Liceu, facilitant, a un preu molt avantatjós, que es pugui veure una òpera amb el transport inclòs.
L'òpera escollida està considerada com una de les millor escrites, amb una música apassionant que situa a l'espectador en plena revolució francesa. L'obra es basa en la història d'amor entre un poeta, Andrea Chénier, i una jove burgesa, Maddalena. L'òpera esta plena de grans àries sobretot amb ‘La mamma morta' que tant famosa va fer Maria Callas. La producció del Liceu ve del Covent Garden de Londres i es una producció històrica, amb la visió dels grans palaus francesos a l'escenari. Dalt l'escenari hi haurà veus tant destacades com Radvanovksy o Palombi.
La sortida tindrà lloc el diumenge, 25 de març, a les 14.30 h. El preu de la sortida, que inclou l'autocar i l'entrada, és de 105 euros per persona. Les inscripcions ja es poden fer a l'Oficina de Turisme abans del 3 de març.
Uns dies abans de la sortida, el dimecres, 7 de març, també es farà una conferència introductòria a l'òpera a càrrec del divulgador musical Pol Avinyó.




