Agramunt acull la primera assemblea per constituir un nou col·lectiu feminista a Ponent

El passat mes de juliol, un grup de dones van decidir fundar una nova Assemblea Feminista a Ponent. La primera assemblea oberta va tenir lloc a Agramunt, amb una assistència d'una quinzena de dones. Entre altres, la sentència de ‘La Manada' va ser l'empenta que va fer que es decidissin a convocar una crida mitjançant les xarxes socials, a la que van acudir persones de diferents edats no només d'Agramunt sinó també d'Artesa de Segre, Montsonís, Preixens i Tudela de Segre, entre altres, i membres de diferents col·lectius com l'Associació de Dones l'Esbarjo, Indignats de la Ribera del Sió o del CDR d'Agramunt i la Ribera.
A causa de la bona acollida, indica l'organització en un comunicat, es va decidir començar a posar sobre la taula les necessitats reals de les dones i treballar en la creació d'un nou espai de reflexió, empoderament personal i col·lectiu, i d'acció des d'una perspectiva feminista.
A hores d'ara tot està encara per fer, fins i tot el seu nom, ja que només s'ha col·locat una primera pedra per tal de construir l'espai des de la base i de manera assembleària. De moment, no hi ha consignes ni estructura definida, tot i que ja s'està treballant en futurs actes i campanyes.
Des de l'Assemblea Feminista s'anima a totes les interessades en lluitar pel feminisme a participar en la propera assemblea oberta que tindrà lloc avui dimecres, 5 de setembre a les 19.00 h a la Plaça del Mercadal.


