Ascens històric dels sèniors A del Club de Futbol Sala a Tercera Divisió Nacional

esports
Ascens històric dels sèniors A del Club de Futbol Sala a Tercera Divisió Nacional

Els sèniors A del Club de Futbol Sala han aconseguit l'ascens a Tercera Divisió Nacional, en el que és el tercer ascens en cinc anys. Gerard Fontanet, membre de l'equip, remarca el fet històric que suposa que un equip agramuntí hagi assolit aquesta categoria: "Per nosaltres és molt important perquè és el tercer ascens en cinc temporades. Hem mantingut molts dels jugadors que vam començar en aquell moment i arribar a aquesta categoria, que és una categoria nacional, és molt important per nosaltres. Creiem que no s'havia aconseguit mai abans a Agramunt i el fet que hagi sigut un equip de futbol sala ens fa sentir molt orgullosos".

Després de salvar la categoria en l'última jornada la temporada passada, enguany l'equip ha fet un salt endavant i ha aconseguit mantenir-se durant tot l'any en les posicions capdavanteres de la classificació de Divisió d'Honor Catalana, lluitant primer per la lliga i més tard per la segona plaça. La tercera plaça assolida al final de la temporada rep ara aquest premi de pujar de categoria, que suposarà jugar en una altra lliga, en la que hi haurà rivals de tot Catalunya: "Quan vam pujar a la Divisió d'Honor ja vam fer un salt, sortint del nivell provincial per jugar contra equips de Tarragona i ara, al tornar a fer un altre salt, el que farem serà jugar amb equips de Lleida, de Tarragona i de Barcelona. Hi ha dos grups a tot Catalunya d'aquesta categoria. Nosaltres competirem  al grup dos, on hi ha 4 equips de Lleida, l'Andorra, un equip de Tarragona i la resta, són tots de Barcelona".

Després de 29 anys des que a Agramunt es comencen a jugar a futbol sala, a dia d'avui, els dos primers equips del Club de Futbol Sala han aconseguit consolidar dues trajectòries ascendents: "Aquesta temporada, el sènior B van competir a segona divisió. Van quedar tercers i, al igual que nosaltres, també han ascendit de categoria. Aquest any jugaran a primera i també han rejovenit molt l'equip i nosaltres, els jugadors joves que tenen, també n'aprofitarem molts per competir a la tercera nacional".

L'equip començarà la pretemporada a finals d'agost i ho farà, bàsicament, apostant pels jugadors de casa i del juvenil.


Notícies relacionades