Cap de setmana complet pels Escatxics

Els Escatxics varen tenir varies cites esportives el passat cap de setmana. Per una banda, iniciaven les competicions en pista a l'aire lliure i participaven a la prèvia del Campionat de Catalunya de relleus en la categoria sub10 (benjamí) a les pistes del campus nord d'Hospitalet del Llobregat.
El mateix dissabte també hi havia control de promoció a les Pistes de Lleida on també hi va haver representació agramuntina i a la tarda, el Roger Súria, encara que a les llistes del Club Atlètic Igualada, era un dels participants a la reunió d'atletes de fons que es celebrava a Santa Coloma de Gramenet, on va recórrer els 5000metres amb un temps de 16:22minuts.
El diumenge, per completar el cap de setmana i anar tancant la temporada de cros, els atletes agramuntins varen participar al cros escolar de Bellpuig i al 25è cros intercomarcal del Palau d'Anglesola. En ambdós els Escatxics varen completar algun podi.
Aquest cap de setmana vinent els Escatxics tenen cita a la prèvia del Campionat de Catalunya de Relleus en categories Sub12 i Sub14 que es celebrarà a Ascó el dissabte i on hi seran representats en totes les modalitats possibles: 4x60 Sub12 masculí (2equips) i femení, 3x600 Sub12 masculí (dos equips) i femení i els 4x80 i 4x200 Sub14 masculí. El diumenge també seran presents al 1r cros de Sant Guim de Freixenet.





