Els alumnes dels Instituts d'Educació Secundària de la comarca de l'Urgell participen en una activitat teatral sobre el Sida i les infeccions de transmissió sexual durant els mesos d'octubre i novembre. Es tracta que els joves reflexionin i debatin sobre un tema que pot afectar directament les seves vides quotidianes.
Els nois i noies assisteixen a l'espectacle "Que sí, vida!", posat en escena per l'Associació Teatracció, i organitzat pel Consell Comarcal de l'Urgell, dins el Pla de prevenció de Drogodependències. L'espectacle pretén treballar la prevenció del Sida i d'altres malalties de transmissió sexual, i a través de les diferents escenes, reflexa temes molt propers als joves com la prevenció d'embarassos no desitjats, la sexualitat o la negociació afectiva.
Les sessions teatrals tindran lloc en diferents centres educatius de Tàrrega, Bellpuig i també a l'Institut Ribera del Sió d'Agramunt. Aquí a Agramunt, la representació tindrà lloc el proper 15 de novembre.
