L'escriptor i músic Abazar Hamid va gravar ahir, amb alumnes de l'IES Ribera del Sió d'Agramunt, la cançó 'Somni sirià', un cant a la pau que sentim a continuació.
Aquesta cançó és el resultat del Taller de música compromesa, que va tenir lloc a l'Espai Guinovart d'Agramunt. Aquesta activitat està organitzada pel PEN Català en el marc del Programa Escriptor Acollit, que ofereix refugi a escriptors que estan perseguits als seus països d'origen. En el cas de Hamid, és un músic compromès amb els Drets Humans que es va haver d'exiliar del Sudan i que ara utilitza les seves cançons com a eina per arribar a la gent amb missatges pacifistes i de respecte.
El cicle d'activitats dins del Programa Escriptor Acollit que desenvolupa el PEN Català també té lloc a Barcelona i a Manresa.
