Avui a la tarda arranca el carnaval d'Agramunt amb moltes novetats per tal de celebrar el 25 aniversari d'aquesta festa. A les 6 de la tarda hi haurà el carnaval infantil a la plaça de l'església i seguidament, la rebuda del rei carnestoltes i el seu seguici.
La festa continuarà al pavelló firal on s'ha organitzat un sopar popular i la projecció d'una pel·lícula. El sopar anirà a càrrec dels Motorrons d'Agramunt i en total s'hi han inscrit uns 150 comensals. Seguidament, es donarà inici al concurs de disfresses casolanes i totes les persones disfressades que aconsegueixin el segell dels pubs col·laboradors tindran el sopar del proper any gratuït.
Dissabte al matí la gresca serà al carrer, el Grup Escènic Agramuntí farà de jurat del concurs d'establiments i balcons i els visitarà acompanyat d'un grup de batucada de l'EMMA que animarà el recorregut. Tampoc hi faltarà la companyia Teatredetics amb la venda del dolç típic de carnaval Lo Cagarro que amb les seves parades al carrer també faran ambient de carnaval.
A la tarda la festa grossa amb la rua de comparses i carrosses, en total 43 colles desfilaran mostrant el seu enginy i originalitat. A la nit, el ball de carnaval serà amenitzat per l'orquestra Anònima i el seu grup de versions Mala Fama. Des de l'organització han preparat diverses sorpreses durant la nit.
Diumenge, a partir de les 7 de la tarda a la plaça del Mercadal hi haurà la tradicional sardinada popular. L'Associació de les Dones de l'Esbarjo faran de ploraneres guiant l'enterrament de la sardina. Seguidament, a la mateixa plaça es projectarà un vídeo inèdit del primer carnaval de l'any 1987 i un recull de fotografies dels 25 anys de carnestoltes.
