L' àrea de la Dona, del Consell Comarcal de l'Urgell, es reunirà avui dimecres amb les presidentes i vicepresidentes de les associacions de dones de la comarca de l'Urgell. La reunió serà presidida per la Rosa M. Mora, Presidenta del Consell Comarcal, i en total hi són convocades les responsables de les 20 associacions de dones legalment constituïdes a la comarca de l' Urgell.
Aquesta reunió forma part d'una trobada trimestral que fan les diferents associacions de dones i que serveix per donar a conèixer les activitats que des del Consell Comarcal es duran a terme de cara al curs que ara s'enceta.
L'associació de les Dones de l'Esbarjo d'Agramunt també hi assistirà. Pilar Marquilles, presidenta de l'associació, comenta que es reuneixen tres o quatre cops a l'any i que en fan una valoració molt positiva ja que a part de conèixer les propostes que des de l'àrea de la Dona els organitzen a la vegada és una bona manera d'estar en contacte amb altres associacions. Cada entitat exposa la seva manera de treballar i les diferents activitats que realitzen al llarg del curs i això els enriqueix molt ja que es poden agafar idees les unes de les altres.
