L'aleví de la Penya Barcelonista, a les portes de la Final de Penyes del FCB

esports
L'aleví de la Penya Barcelonista, a les portes de la Final de Penyes del FCB

L'equip aleví de la Penya Barcelonista d'Agramunt i Comarca s'ha quedat a les portes de jugar la final del 11è Torneig Futbol 7 de Penyes del FCB, organitzat per la Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja i que va tenir lloc a les instal·lacions de la Federació Catalana de Futbol a Torrefarrera. Els alevins van ser capaços de guanyar tots els partits de la fase de grups i a semifinals van perdre contra la Penya del Barça de Lleida 1970.

El responsable d'aquesta activitat i sots president de la Penya d'Agramunt i Comarca, Genís Guixé, valora el pas dels alevins per aquest torneig: "Sortim molt satisfets per la imatge que vam donar amb els dos equips. Per una part, l'equip benjamí, dir que tots eren de primer any i que per tant es portaven un any de diferencia contra tots els equips que van jugar. Per l'altra part, els alevins van estar a 15 minuts de la hipotètica final".

D'haver arribat a la final, indica Guixé, el partit donaria accés a jugar el Torneig mundial de Penyes que es juga a la Ciutat Esportiva del FCB el proper Joan Gamper: "Hauria estat un molt bon premi per als nens però el fet d'haver arribat a les semifinals ja deixa un bon sabor de boca i la il·lusió de poder dir que vam estar a un pas. Només queda felicitar-los i esperar que el pròxim any podem tornar a contar amb la representació d'aquests dos equips de l'Escola Gerard Gatell d'Agramunt".

Els benjamins, per la seva part, van quedar 3rs a la fase de grups guanyant un dels quatre partits disputats.


Notícies relacionades