L'equip del Repte Solidari Stargardt Go, líder de la Lliga Ponent

L'equip de corredors que conforma el repte solidari Stargardt Go lidera, actualment, la Lliga Ponent, la lliga de curses populars de Lleida més important. Un dels membres de l'equip, Ivan Suárez, explica que aquesta lliga mou a més de 2.000 persones: "Un exemple de la importància de la Lliga Ponent, són els seus números. El 2016 va consta d'un total de 47 curses, entre curses de 5 quilòmetres, de 10 quilòmetres, i mitges maratós, visitant un total de 42 poblacions de Lleida i de La Franja. Malauradament, Agramunt no forma part d'aquest recorregut. Actualment, aquest any, hi participen 1.534 corredors i corredores a la lliga de 10 quilòmetres, i 435 a la de 5 quilòmetres. Això mou, pràcticament, unes 2.000 persones al cap de l'any, un gran aparador per difondre el nostre repte".
L'equip lidera la lliga no per haver obtingut les millors marques sinó per la constància amb la que els corredors van a les curses: "Actualment, l'equip Stargard Go anem líders per la classificació per equips, pràcticament des de principis d'any. No som els corredors més ràpids, però sí els més constants de la lliga, ja que hem tingut participants a les 17 curses que s'han disputat fins ara. Sabem que costarà molt mantenir el liderat fins a finals d'any, perquè hi ha equips molt forts i tant constants com nosaltres, però la principal satisfacció és donar a conèixer el repte solidari Stargardt Go a totes les curses possibles de Lleida i Catalunya".
Un exemple de la participació en curses de l'equip Stargardt Go la trobem el passat cap de setmana quan al voltants d'uns 30 corredors van competir en diferents curses. El dissabte, van participar a la Cursa de les Cassoles a Juneda i diumenge a la Cursa de la Guineu, a Vilanova de Bellpuig, les dues dins de la Lliga Ponent. Aquesta última, de fet, també col•labora amb el repte.
A part, alguns corredors de l'equip van participar també a la Lliga de la Noguera, fent la Cursa del Búnker a Foradada.





