Els nens i nenes de la Coral Bon Cant, viuran un intercanvi en una casa de Colònies de Santa Maria de Meià, el proper cap de setmana. El SCIC (secretariat de corals infantils de Catalunya) organisme al qual està federada la coral agramuntina, organitza cada any diverses activitats i aquest any ha proposat una trobada amb una altra coral en una casa de Colònies.
Segons Dolors Ricart, directora de la Coral aquest any la casualitat ha volgut que aquest intercanvi fos amb una coral d'Artesa de Segre, altres cops s'havien relacionat amb corals de Granollers o Terrassa i aquest cop els ha tocat una coral més propera i això és positiu, ja que a vegades es relacionen amb nens de més lluny i els més propers no es coneixen.
Durant els dos dies de colònies, els petits de la Coral compartiran repertori, jocs i convivència. Diumenge a la tarda finalitzaran la trobada amb un concert de les dues corals.
