La Societat Ocellaire l'Estesa d'Agramunt, organitza un concurs de cant a la fira del caçador que es durà a terme aquest cap de setmana a Tàrrega. Aquest és el tercer any consecutiu que l'entitat agramuntina organitza aquest concurs. La modalitat del concurs és d'estil, és a dir, un concurs de cant on es prioritzen les millors cantades de cada ocell per a guanyar.
Com a fet destacable, en aquest concurs els ocells no solen cantar molt, perquè han acabat de fer el canvi de ploma i durant aquest període els ocells deixen de cantar. Segons Juanjo Mendoza, president de l'Estesa, és com si els ocells que han acabat de mudar. estiguessin en la pretemporada de lliga.
Per altra banda la societat ocellaire agramuntina ja està preparant un concurs de cant que es durà a terme el diumenge, de la Fira del Torró. En aquest cas els concurs de cant serà de rapidesa i es realitzarà al local de la societat ocellaire a la Masia Talladó. Juanjo Mendoza comenta que en aquest concurs esperen més participació d'ocells que al concurs de Tàrrega, perquè la modalitat de rapidesa és la que més dominen els agramuntins i la que més els agrada
