Repassem la cartellera del cap de setmana. Avui divendres, a 1/4 d'11 de la nit, podrem veure una nova entrega de la ma del Cine Club Riella. Concretament es tracta de la pel·lícula "Nymphomaniac: Volumen 1", no recomanada per a menors de 18 anys.
El film explora la vida eròtica d'una dona, Joe, des del seu naixement fins que fa els cinquanta anys. La pel·lícula es divideix en dos volums: el primer se centra en la seva infància i el segon, en l'etapa adulta.
La segona pel·lícula que podrem veure aquest cap de setmana és "Alvin i els esquirols 3". Es tracta d'una pel·lícula inclosa en el cicle CINC, que parla de les noves aventures de l'esquirol Alvin. La pel·lícula, que és en català, es projectarà dissabte a 1/4 de 7 de la tarda i amb un preu de 4'5 euros l'entrada.
La tercera proposta és "En la flor de la vida". Narra la història de Gaspard Dassonville, un famós productor de televisió que es nega a reconèixer cap senyal d'envelliment i que acostuma a col·leccionar xicotes jovenetes. Però, de cop i volta, la vellesa li cau al damunt quan s'ha de fer càrrec del seu pare, que ja no pot viure sol. La pel·lícula és recomanada per a tots els públics i la podrem veure dissabte a 2/4 d'11 de la nit i diumenge a les 5 de la tarda.
I per últim "La gran revancha", un film no recomanat per a menors de 12 anys que explica que Dante Slate Jr., un promotor de boxa, veu la possibilitat de fer negoci enfrontant altre cop al ring dos modestos boxadors de Pittsburg, "Razor" i "Kid". El problema és que aquests dos personatges no pugen al ring des de fa trenta anys.
Podrem veure "La gran revancha" diumenge a 2/4 de 8 de la tarda; i dilluns, dia de l'espectador, a 1/4 d'11 de la nit i a un preu de 3'90 euros l'entrada.
