Avui divendres, a partir de les 8 de la tarda, i al Casal Agramuntí, l'Institut Ribera del Sió farà l'entrega d'Orles als alumnes de 2on de batxillerat i 4 art d'ESO.
Pel que fa al cinema, durant els propers dies a Agramunt s'hi projectaran dues pel·lícules. La primera és "Dragon Ball Z: La batalla dels Déus" on Son Goku, Vegeta, Son Gohan i altres guerrers de la Terra han d'aturar el poder destructor de Bill, déu de la destrucció, que s'ha despertat d'un gran somni.
La pel·lícula és en català i no és recomanada per a menors de 12 anys. Es projectarà demà dissabte a 1/4 de 8 del vespre; i diumenge i dimarts a 2/4 de sis de la tarda.
L'altra proposta és "Godzilla", el monstre més famós del món que s'enfronta a malvades criatures que, animades per l'arrogància científica de la humanitat, amenacen la vida dels homes.
De nou la pel·lícula no és recomanada per a menors de 12 anys. La podrem veure demà dissabte a 2/4 d'11 de la nit; diumenge a les 8 del vespre; i dilluns, dia de l'espectador, a 1/4 d'11 de la nit i per un preu de 3'90 euros l'entrada.
