Mafet celebra la Festa Major amb activitats dissabte i diumenge

cultura
Mafet celebra la Festa Major amb activitats dissabte i diumenge

Mafet celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major amb diferents activitats pensades per a grans i petits. L'alcaldessa pedània de Mafet, Montse Serra, explica que una de les novetats d'aquest any és la primera activitat que tindrà lloc dissabte a les 11.00 h, un taller d'estampació de samarretes a càrrec de l'artista Olga Cortadelles: "Aquest any havíem pensat de canviar l'activitat de pintar murals que fèiem des de fa molts anys i l'Olga Cortadelles ens va proposar fer un taller d'estampació de samarretes. Llavors estamparem i pintares una samarreta blanca que cadascú es portarà de casa amb l'ajuda de l'Olga".

Tot seguit, hi haurà jocs tradicionals i cucanyes. Ja de cara a la tarda, a les 18.30 h el grup de pallasos La Cremallera Teatre oferirà l'espectacle ‘Explosive!!!' i a les 21.30 h tindrà lloc el sopar del poble amb el concert de Melancholy Blues.

El diumenge les activitats començaran a les 11.00 h amb la tirada de bitlles, la missa solemne a les 13.00 h amb la col•laboració musical del grup Jukma i vermut popular amb el grup de versions l'Estelada.

A les 18.00 h es farà la ballada de sardanes amb la cobla Vents de Riella i al finalitzar hi haurà coca amb xocolata.


Notícies relacionades