La veïna població de Montgai organitza el proper cap de setmana la segona edició de Montgai Màgic la fira de màgia al carrer organitzada per l'Ajuntament de Montgai i l'Associació de Mags i Il·lusionistes de Lleida (AMIL).
L'any passat per primer cop es va organitzar aquesta original fira que va rebre gairebé 7000 visitants que van valorar molt positivament l'experiència. Aquest any des de l'organització s'ha ampliat la fira i durarà dos dies, divendres 1 i dissabte 2 d'octubre. Durant les dues jornades els carrers d'aquesta població s'ompliran de màgia amb més de 20 escenaris diferents repartits per tot el poble.
La novetat d'aquest any és que els primer dia, divendres, serà una jornada dedicada als nens i joves amb alguna discapacitat. Totes les activitats programades han estat pensades especialment per a ells. Al matí hi haurà tallers, un espectacle de màgia i xocolatada. A la tarda espectacle de màgia i berenar.
El gruix de la festa serà dissabte, durant tot el dia hi haurà actuacions amb la participació d'una desena de mags de tot el món que sorprendran petits i grans amb els seus trucs. També hi haurà tallers infantils de màgia, dinar popular, sopar màgic amb l'actuació especial de 'Javi el Mago' i una sessió golfa de màgia. També es comptarà amb un espai destinat al mercat màgic on es podrà comprar diversos productes relacionats amb la màgia.
També es destaca la participació del Mag Lari que presidirà la inauguració de la fira a les 6 de la tarda de dissabte.
La vila oferirà, per a l'ocasió, servei d'aparcament, zona d'acampada i espais lúdics distribuïts per la població de manera totalment gratuïta. També es comptarà amb servei de bar, restaurant i allotjament rural.
