Novena edició del MontclaRock, amb més grups divendres i La Terrasseta i King Kong Boy, el dissabte

El MontclaRock, que aquest any celebra la seva novena edició, arriba amb novetats en la nit del divendres, en la que s'afegeix un grup. Ho explica el president de l'Associació de Jovent de Montclar, Gerard Fontanet: "La novetat d'aquest any del MontclaRock és que aquest any portem un tercer grup el divendres, de forma que tindrem tres grups. Just després del sopar començarà a tocar el primer d'aquests. Aquest any vam creure convenient que un dels grups fos el de Versions l'Estelada, d'Agramunt. Són uns nois molt joves i els hi volíem donar aquesta oportunitat. Ells són uns nois molt joves i els hi fa molta il•lusió venir a tocar a Montclar".
A part del grup Versions l'Estelada, el cartell de la nit del divendres també està format per Ebri Knight i el grup de versions Sixtus. Acabarà la nit DJ Berni.
El MontclaRock continua la nit del dissabte: "Aquest any el dissabte també tenim tres grups, igual que l'any passat. El primer és King Kong Boy, amb cançons pròpies i venen de València. El segon és La Terrasseta de Preixens, que és conegut per tothom i és el primer any que poden venir. I el tercer grup és The Ping Goats, que és un grup de versions de la Segarra. Finalment, el DJ Jordi Balagué tancarà la nit fins que surt el sol".
El MontclaRock és la festa nocturna de la Festa Major de Montclar, que avui comença amb el pregó a la nit. Abans, no obstant, tindrà lloc la inauguració de les obres d'arranjament de la Plaça de Baix i del carrer Barons de Montclar. Durant el cap de setmana també hi haurà altres activitats com les sessions de ball, una gimcana aquàtica, parc infantils i el sopar popular del diumenge.




