Avui a 2/4 de 9 del vespre es durà a terme una sessió ordinària de l'Ajuntament Ple corresponent al mes de gener. En aquesta sessió a part d'altres punts a tractar s'ha d'aprovar les inversions que es duran a terme amb el Fons de Sostenibilitat Local 2010 (conegut com el nou Pla Zapatero per al 2010).
El mes d'octubre passat el govern de l'estat va aprovar destinar 5.000 milions d'euros per a un nou Fons d'inversió local. En aquesta ocasió la inversió ha d'anar destinada a programes d'actuació en l'àmbit educatiu i de caràcter social que es duguin a terme pels ajuntaments.
La nostra població disposa d'una inversió de 602.915 euros. A diferència de l'anterior d'inversió, en aquesta ocasió, es pot destinar fins un 20% de la dotació a despeses corrents de l'Ajuntament vinculats a programes d'actuació en l'àmbit educatiu i social de competència municipal. És a dir que es poden destinar fins a 120.825 euros a aquesta finalitat i la resta 482.090 euros a inversió real.
