Dilluns passat es va dur a terme l'obertura de pliques del concurs d'explotació del bar de les piscines per a la temporada d'estiu 2010. Enguany la proposta ha tingut molt èxit ja que s'han presentat sis licitadors, tots ells agramuntins, per optar a l'adjudicació. Aquest és el tercer any que es treu a concurs el bar de les piscines. El primer any hi van haver 3 propostes i l'any passat no es va presentar ningú. El preu de sortida de la licitació és de 1200 euros per tota la temporada.
Ara els tècnics de l'Ajuntament han d'estudiar i valorar les propostes presentades per decidir qui serà finalment l'arrendatari. Per fer les valoracions es puntuen les ofertes que han presentat cada licitador. Es té en compte la millora del cànon, l'atur forçós, millores en les condicions i l'experiència.
Un cop els tècnics hagin fet les valoracions es presentarà el resultat a la comissió de govern que és qui dóna finalment el vist-i-plau.
