Les dues pel·lícules que aquest cap de setmana, i dilluns, podrem veure són "La mejor oferta" i "Cazadores de sombras: Ciudad de Hueso". La primera parla de Virgil Oldman, un home solitari, un excèntric expert en art i agent de subhastes, molt conegut a tot el món. La seva vida transcorre al marge de qualsevol sentiment afectiu fins que coneix una bella i misteriosa jove que li encarrega taxar i vendre les obres d'art heretades dels seus pares.
El film, que no és recomanat per a menors de 7 anys, el podrem veure demà dissabte a un quart de vuit del vespre; diumenge a les vuit del vespre; i dilluns, dia de l'espectador, a un quart d'onze de la nit.
I paral·lelament tenim en cartellera "Cazadores de sombras: Ciudad de Hueso". En aquesta pel·lícula Clary Fray presencia com un estrany jove anomenat Jace sembla assassinar algú, però el cos de la víctima desapareix i ningú més sembla haver-ho vist. El Jace comença a seguir la Clary i cada vegada es va sentint més atret per ella, fins que acaba revelant-li el seu secret.
Les projeccions d'aquest film seran demà dissabte a dos quarts d'onze de la nit, i diumenge a dos quarts de sis de la tarda. La pel·lícula no és recomanada per a menors de 12 anys.
