Uns 40 participants a la tercera Sisó Trek

cultura
Uns 40 participants a la tercera Sisó Trek

La 3a edició del ‘Sisó Trek', celebrada el passat cap de setmana, va comptar amb uns 40 participants provinents de llocs tan diversos com Agramunt, Lleida, Ponts, Belianes i Terrassa, entre d'altres localitats. Un dels impulsors de l'activitat, Francesc Alcàzar, explica que la valoració és molt positiva: "Des de Zafiro Tours Agramunt i Birding Lleida Expedicions estem molt contents d'aquesta edició del Sisó Trek, de com ha anat. Va fer un dia esplèndid i van venir uns 40 participants, més que en altres edicions". 

Alcázar també senyala que la repercussió de l'experiència ha sigut molt bona: "I sobretot destaquem la repercussió i difusió que ha tingut l'activitat per xarxes socials com Facebook i Instagram. Fins i tot ha arribat a la premsa escrita i la televisió, destacant que va sortir com un activitat del cap de setmana al programa ‘Espai Terra' de TV3. Tot això consolida el Sisó Trek com un referent de cara a la divulgació del nostre patrimoni natural i cultural del nostre territori. Es una activitat que cada mes d'abril s'ha de repetir".

L'activitat d'enguany va consistir en una caminada de 10 km pels voltants d'Agramunt arribant fins al Pilar d'Almenara a on van poder gaudir dels secans de Lleida i de les explicacions per part del guia de l'organització i de l'Associació Aladrell qui va fer conèixer l'arquitectura rural popular.

Tot seguit els participants van visitar el Museu del Torró i la Xocolata a la Pedra i el Refugi Antiaeri de l'Església de Santa Maria. Com a novetat d'enguany hi havia un concurs d'instagram amb el premi d'un vol en parapent a Àger.

El ‘Sisó Trek' és una activitat gratuïta organitzada per Birding Lleida Expedicions – Viatges Zafiro Tours Agramunt i que pretén donar a conèixer el territori i el patrimoni natural i cultural dels secans a Lleida.


Notícies relacionades