28 de Maig de 2023 a les 22:44
La candidatura d’Acord d’Esquerra ha guanyat les eleccions municipals a Agramunt amb un total de 1.258 vots, xifra que revalida el nombre de regidories que va tenir en els passats comicis del 2019, un total de 9 regidories.
En segon lloc ha quedat Junts per Agramunt, candidatura que ha aconseguit 429 vots. Vers les passades eleccions, Junts per Agramunt perd un regidor i es queda en tres.
Finalment, la tercera candidatura que obté representació a l’Ajuntament d’Agramunt és PSC-Compromís per Agramunt, qui ha aconseguit 217 vots i 1 regidor.
La quarta llista que presentava candidatura, PdCat-Ara Pacte Local, ha aconseguit 71 vots, xifra que no li dona cap regidor.
Per completar el recompte, dir que hi ha hagut 47 vots nuls i 70 vots en blanc.
La participació registrada en aquests comicis ha sigut del 55,93 per cent, una xifra que suposa una davallada de vots del 10 per cent vers els darrers comicis del 2019. En total, han votat 2.092 electors, una xifra molt inferior als 2.495 vots registrats al 2019.