Resuming podcast

28 de Novembre de 2024 a les 16:41

Agramunt llança una nova campanya de Nadal que suposarà un impacte econòmic de més de 187.000 per al comerç local

Compartir

L’Ajuntament d’Agramunt, amb la col·laboració dels comerciants del municipi i la IGP Torró d’Agramunt, ha presentat la nova campanya per aquestes festes, que porta per títol, ‘Aquest Nadal torrons amb premi al comerç local’.

La iniciativa coincidirà amb les dates de la campanya comercial de Nadal i té com a objectiu premiar els compradors dels establiments comercials amb un torró d’Agramunt individual que tindrà una etiqueta amb un rasca i guanya amb premis, tal i com indica la regidora de Promoció Econòmica, Tamara Lombardo: “Per qualsevol compra mínima o superior de 25 euros, el comprador rebrà, per part del comerç, un torró amb una etiqueta, on hi ha l’eslògan de la campanya, i aquesta etiqueta té un rasca i guanya”.

 

El torró que es donarà és el torró típic d’Agramunt amb la bossa genèrica que va presentar la IGP amb el disseny inspirat en un poema de Guillem Viladot.

La campanya compta amb la participació de més de seixanta establiments i ha tingut un cost de 10.000 € de la regidoria de promoció econòmica. S’ha calculat que l’impacte econòmic de la campanya serà de més de 187.000 €.

La campanya començarà el dilluns 2 de desembre de 2024 i s’allargarà fins al 5 de gener de 2025 (o fins a exhaurir les existències dels 7.500 torrons d’Agramunt que s’han produït per la campanya).

Els torrons premiats tenen vals de descompte per valor de 5, 10, 20 i 50 euros per gastar als comerços adherits, però també hi ha premis que no són econòmics que inclouen entrades de cinema i teatre, o productes de marxandatge d’Agramunt.

Tant les bases de concurs com els comerços adherits es poden consultar al següent enllaç.

 

Foto: Presentació oficial de la campanya de Nadal “Aquest Nadal torrons amb premi al comerç local”.