Bons resultats en el debut dels equips de la base del CF Agramunt
Bon inici de campionat pel gruix dels equips de la base del Club Futbol Agramunt que el passat cap de setmana van disputar la primera jornada de les seves respectives lligues. Així el Juvenil Masculí va golejar per 4 a 0 al Bellpuig, en un encontre que va dominar de cap a peus. Per la seva banda, el Cadet S16 va superar per 0 a 2 al Tremp en un matx molt disputat i que es va decidir per detalls. Per la seva banda, l’Infantil S14, que milita a Primera Divisió i disputava la segona jornada, va veure con l’Escola de Futbol Urgell (EFU) li empatava en els darrers minuts del partit (1-1). Per la seva banda, l’Infantil S13 de Miquel Marín i Oleguer Lloret, va debutar amb triomf al superar per 1 a 2 l’Escola de Futbol Urgell.
Pel que fa al F-7, l’Aleví S11 va golejar per 11 a 3 al Tàrrega mentre que el Prebenjamí S9 va superar l’Artesa de Segre per 6 a 4. Cal recordar que aquest equip és el de debutants. Per últim, el Prebenjamí S9 va perdre per 6 a 2 contra l’AEM.
Per altra banda, el primer equip va golejar per 3 a 0 el Balàfia en un partit disputat diumenge al camp municipal. Va ser un gran partit de l’equip d’Aleix Miró que va aconseguir dos dels tres gols a la primera part i es va mostrar molt sòlid davant d’un dels teòrics candidats a la part alta de la taula. D’aquesta forma, l’Amateur ha sumat els primers 6 dels 9 punts en joc i s’ha situat en les primeres posicions, en una lliga que es preveu molt disputada. Diumenge es desplacen a Guissona amb l’objectiu de continuar amb la bona dinàmica d’aquest inici de campionat.






