16 de Maig de 2025 a les 8:00
El Cadet B del Club Futbol Agramunt va disputar el passat diumenge un dels millors partits de la temporada i va golejar a domicili l’Artesa de Segre per 1 a 5. Els jugadors de Xavier Pedrol i Rafa Gutiérrez es va mostrar molt superiors en un derbi de màxima rivalitat. Els de la Noguera, que son l’equip A, que estan per damunt a la taula i a la primera volta va guanyar els agramuntins per 3 a 4, van veure com els agramuntins van fer un partit coral i amb molt bon joc.
Cal tenir en compte que el Cadet B és un equip format al 100% per jugadors de primer any (2010). Aquest diumenge reben l’Oliana. Per la seva banda, el Cadet A va disputar una doble jornada amb triomf i golejada per 8 a 1 contra el Mollerussa i empat (1-1) contra l’Atlètic Segre. Al seu torn, l’Infantil A va vèncer per 2 a 5 l’AEM i se situa segon del seu grup de Primera Divisió quan falten dues jornades per acabar la lliga. En canvi, el Juvenil A i el Juvenil Femení van caure a casa contra el FiF Lleida i l’Alpicat, respectivament. En F7, derrotes del S10 i S11 contra el Pla d’Urgell i l’Artesa de Segre mentre que l’S12A va tombar per 3 a 1 el Lleida Promeses i van sumar els tres punts de manera merescuda i com a recompensa a una temporada molt difícil i exigent.
Pel que fa al primer equip, derrota sense pal·liatius en el darrer partit de la temporada a casa. Els jugadors d’Aleix Miró es van veure clarament superats pel Solsona, que es va imposar per 0 a 5 en un encontre per oblidar. L’equip tancarà la temporada aquest diumenge a Tremp. L’encontre es disputarà a partir de les 17.00 hores i l’objectiu és sumar els tres punts per acabar el curs amb bones sensacions en una temporada marcada per la irregularitat.
Per últim, cal destacar que el Prebenjamí, que aquesta temporada s’ha proclamat campió de lliga, es desplaça aquest cap de setmana a Salou per disputar el torneig Futbol In Costa Daurada. L’equip de Joan Penella i Mariona Ramos s’enfrontarà al Girona, Ciutat de Xàtiva, AC Creteil y UD San Mauro.