El Club Futbol arranca la nova temporada amb la presentació de tots els equips

esports
El Club Futbol arranca la nova temporada amb la presentació de tots els equips

El Club Futbol Agramunt va presentar, el passat divendres, la nova temporada amb una festa. L’esdeveniment va començar amb la presentació de cadascun dels equips i els seus respectius jugadors i entrenadors. L’entitat, que presideix Felip Vilanova, compta per al nou curs amb 16 equips, 14 de base i dos amateurs.

Una de les novetats és un segon juvenil. En total, el club compta amb uns 210 jugadors, més de 160 en etapa de formació, i una trentena de tècnics. Durant l’acte, l’Ajuntament d’Agramunt va fer entrega a l’entitat d’un mural commemoratiu del centenari. Posteriorment, hi va haver un espectacular piromusical. La festa va finalitzar amb un sopar popular a base d’entrepans amb uns 350 inscrits i música amb Escorça i el DJ Jaumet del Guit. L’acte va comptar amb la presència i els parlaments de Josep Maria Espasa, delegat a Lleida de la Federació Catalana de Futbol; Sílvia Fernàndez, alcaldessa d’Agramunt; i Ramon Tarruella, regidor d’Esports i també expresident del club. També van assistir expresidents del club com Amadeu Padullés, Joan Cercós, Damià Miró i Carles Escolà.

Pel que fa als resultats del cap de setmana, tercera victòria consecutiva del primer equip en tres partits de lliga. L’equip que dirigeix Jordi Oliveres es va imposar per 4 a 1 al Cervera i és un dels líders de la categoria. Aquest diumenge visitaran el Juneda. En canvi, l’Amateur B va caure per 3 a 1 contra el Calaf en el darrer partit de pretemporada. En Futbol-11, doble victòria dels juvenils, 2 a 0 contra l’Oliana i 3 a 1 contra el Guissona. El Cadet va tombar per 0 a 3 al Bellpuig mentre que el Cadet B va caure per 3 a 1 contra l’Organyà. Victòries dels infantils contra Vilanova de Bellpuig, Bellpuig i La Noguera. I en Futbol-7, derrota del S12A contra el Balaguer (4-2) i desfeta també del S11A, en aquest cas per 6 a 3 contra l’AEM, en el seu segon partit de la lliga de Preferent. En canvi, el S12B va golejar el Calaf per 6 a 1 i el S10B es va imposar per 3 a 4 al Guissona. Empat a 2 del S10A contra el Balaguer mentre que el S8 i el Femení van caure per 3 a 1 i 1 a 8 contra l’Artesa de Segre i el Castellserà, respectivament. Tanmateix, cal destacar que el gruix dels equips comencen aquest cap de setmana les seves respectives lligues. Així, per exemple, l’Amateur B jugarà aquest dissabte contra el Ribera d’Ondara al camp municipal. El partit començarà a les sis de la tarda.

 

Notícies relacionades