Resuming podcast

31 de Maig de 2024 a les 8:00

L’empresari Joan Llurba presenta el seu segon llibre de memòries en motiu del seu 90è aniversari

Compartir

L’empresari agramuntí Joan Llurba ha presentat, recentment, ‘Les meves memòries’, el segon llibre en el que repassa les seves vivències tant familiars com relacionades amb l’empresa que ha dirigit, al considerar que família i empresa són els seus dos pilars: “A qui dedico els llibres és a la família, perquè la família és el primer, i per a mi, l’empresa i els treballadors són una segona família”.

 

L’exemplar compta amb la col·laboració de l’historiador Ramon Bernaus, qui ha ajudat a escriure els records de Llurba per segon cop, ja que també va participar en la primera publicació, ‘Recuerdos de mi vida’, publicat l’any 2012. Al segon llibre de memòries, Llurba enllaça família i empresa, a la que ha estat vinculat més de 57 anys, amb la voluntat de mostrar la importància que tenen els dos en la seva vida i amb el desig de continuïtat empresarial.

Llurba va néixer a Agramunt el 1933 i va viure a la vila vins a l’adolescència. Al 1952, amb 19 anys, es va traslladar a Cuba on va viure fins al 1960, que va tornar a Agramunt, on va tornar a treballar en la petita empresa del seu pare que fabricava sacs de paper als baixos de casa amb un soci i un sol empleat. Durant la seva trajectòria laboral i de vinculació a Agramunt se l’ha reconegut amb diferents títols com Urgellenc de l’Any (1990); Fill Il·lustre d’Agramunt (2006) i també té la Medalla al treball President Macià (2014).