Joan Puig i Josep Rovira presenten el llibre ‘Agramunt Desaparegut’
Coincidint amb la celebració de Sant Jordi, la Revista Sió, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Agramunt, presentarà el proper dissabte 20 d'abril el llibre ‘Agramunt Desaparegut’, un recull inèdit de 182 imatges sobre la història de la vila. Els agramuntins Joan Puig i Josep Rovira són els autors del llibre, que conté fotografies que van del s.XIX fins a 1975, tal i com indica Puig: “D’una mica abans del 1900 fins al 1975, hi vam posar totes les fotografies que hi poguessin sortir. La gran feina ha estat fer-ne la selecció”.
L'obra, que conté explicacions adjuntes a les fotografies, conté informació detallada sobre el nucli antic d'Agramunt o l'ampliació de la zona urbana després de la Guerra Civil, entre d'altres. A més, el llibre està inclòs dins la col·lecció ‘Catalunya Desapareguda’, que es va crear el Sant Jordi del 2014 amb l’objectiu d’oferir un producte editorial als pobles i ciutats de Catalunya, que els permetés narrar la història local als conciutadans a través de la fotografia històrica.
La presentació del llibre es durà a terme a la Sala de Plens de l'Ajuntament a les 12:00 h i anirà a càrrec dels autors, Joan Puig i Josep Rovira. L'acte serà obert a tothom. El llibre ja es pot adquirir a totes les llibreries locals.





