Resuming podcast

4 de Març de 2025 a les 17:48

La Diputació reforça la promoció dels aliments de Lleida, Pirineu i Aran amb la creació de la nova marca ‘Gust de Lleida’

Compartir

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, han donat a conèixer aquest dilluns la nova marca ‘Gust de Lleida’ en una reunió amb els representants dels consells comarcals, denominacions d’origen protegides (DOP), indicacions geogràfiques protegides (IGP) i grups d’acció local (GAL), entre altres. Aquesta iniciativa suposa un canvi estratègic en la promoció dels aliments de proximitat, i dona resposta a la necessitat del sector d’una identitat forta i unificada.

La presentació de la nova marca es farà en tres grans esdeveniments. La presentació oficial del logotip i les aplicacions tindrà lloc a la Fira de Sant Josep de Mollerussa, que també comptarà amb activitats interactives com tastos i showcookings sota el nom de ‘Gust de Lleida’. A l’abril, la marca es donarà a conèixer a escala nacional amb un acte a la Pobla de Segur, que reforçarà la connexió entre paisatge, producte i identitat. Finalment, al setembre, la Fira de Sant Miquel acollirà una gran festa gastronòmica que consolidarà la marca amb maridatges, demostracions en directe i degustacions.

Amb una inversió inicial de 170.000 euros, la Diputació de Lleida aposta fermament per aquesta nova marca com a eina per reforçar la competitivitat dels productes agroalimentaris del territori i posicionar-los amb més presència tant en el mercat local com a escala nacional.