L’INS Ribera del Sió inicia el curs amb 380 alumnes i amb la celebració del 50è aniversari
L’INS Ribera del Sió d’Agramunt ha iniciat el curs 2023-24 amb més de 380 alumnes i 50 professors, una xifra que inclou la gairebé una vintena de docents nous que s’han incorporat. El centre formatiu compta amb 302 alumnes a Secundària; 65 a Batxillerat i 14 al cicle formatiu de grau mitjà de forneria, pastisseria i confiteria.
Pel que fa a la docència, l’INS se centrarà aquest any en la continuació de la implementació del nou currículum competencial i, és per aquest motiu, que des de l’institut estan implementar noves pràctiques educatives per afavorir l’aprenentatge competencial i també s’ha potenciat la formació del claustre del professorat en aquest nou sistema docent.
Per altra part, el centre celebrarà, aquest curs, el 50è aniversari, amb diferents activitats. Una d’elles, indica el director de l’institut Ribera del Sió d’Agramunt, Jordi Pijuan, serà una festa oberta a tothom el proper 27 d’abril: “Afrontem el 50è aniversari amb il·lusió. Volem fer moltes coses. El claustre s’ha implicat i a través de petites comissions ens hem organitzat per celebrar un gran acte que tindrà lloc el 27 d’abril de 2024”.
El centre anirà informant de les diferents activitats a mesura que vagi avançant el calendari.






