Més de 1.000 persones ja han confirmat l’assistència a la festa del 50è aniversari de l’INS Ribera del Sió
L’INS Ribera del Sió d’Agramunt celebra, aquest proper dissabte, 27 d’abril, la festa del 50è aniversari, a la que ja han confirmat l’assistència més de 1.000 persones. El director del centre educatiu, Jordi Pijuan, indica que l’efemèride servirà per celebrar el mig segle i per veure també la implicació que hi ha entre la vila i el centre educatiu: “Que una localitat com Agramunt pugui celebrar que fa 50 anys que es va obrir l’institut, els tres primers anys com a secció depenent de l’institut de Tàrrega però a partir del 1978 com a centre independent, ens farà veure realment quin és el vincle que s’ha establert entre el centre i Agramunt”.
Cal recordar que el centre va obrir les seves portes l’any 1974 sent una extensió de l’institut de Tàrrega, tot i que tres anys després, el centre d’Agramunt va ser independent. Durant aquests any, més de 30 promocions han passat per les aules del centre.
La festa començarà a les 17.00 h amb una jornada de portes obertes. A partir de les 19.00 h hi haurà diferents activitats com concerts d’alumnes de l’Escola de Música d’Agramunt, ballades de sardanes a càrrec del Grup Sardanista Estol i la Cobleta de l’EMMA i també un concert de la Coral d’Avui.
A les 20.30 h es faran els Parlaments per part dels responsables del centre educatius i, seguidament, es farà el sopar popular per totes aquelles persones que hagin comprat el tiquet. Per acabar, es farà un castell de focs i batucada i el concert amb el grup de versions Her Majesty i, per acabar la jornada, hi haurà DJ Berni.
Cal dir que tothom podrà gaudir de la jornada de portes obertes i de les activitats, tot i que només podran sopar els que tinguin el tiquet. El que sí que hi haurà serà servei de barra.






