Oberta la contractació de les obres per l’ampliació de la Llar Municipal d’Infants
L’Ajuntament d’Agramunt inicia la contractació de les obres d’ampliació per implantar la 7a i la 8a unitat a la Llar Municipal d’Infants l’Era d’Agramunt per poder assumir la gratuïtat i universalitat de l’educació en aquesta etapa que està implementant la Generalitat.
Les obres previstes tenen com a finalitat l’ampliació de la capacitat màxima simultània de la llar d’infants fins a 103 places. Per implantar la setena i la vuitena unitat caldrà fer una redistribució al centre amb una ampliació de l’espai interior de l’edifici a la zona del porxo, que també afectarà algunes espais actuals per poder crear les aules noves.
El pressupost de les obres d’ampliació és de 187.981,35 € (IVA inclòs). La durada de l’execució de l’obra serà de dos mesos.
Les empreses interessades poden presentar la seva proposta fins al 2 d’abril de 2024.






