Preveuen solucionar les incidències en la cobertura mòbil a principis de febrer

societat

L'Ajuntament d'Agramunt ha informat que, arran de les gestions que s'estan portant a terme amb l'operadora Movistar per resoldre la incidència de cobertura mòbil al municipi estan donant resultats, ja es té plaços en relació a la solució dels problemes detectats. En primer lloc, gràcies a les incidències obertes per la ciutadania, Movistar ha revisat el tràfic i freqüència d'emissió de l'actual antena i ens ha comunicat que l'estació té instal·lat el 5G malgrat no estar habilitat per falta d'autorització del Ministeri competent. Aquest problema quedarà resolt a principis de febrer, segons informa l'operadora.

En segon lloc, en un contacte recent amb responsables de Movistar, s'ha detectat que aquesta antena no cursa tot el tràfic al qual hauria de donar resposta. Per tant, també s'ampliarà aquest tràfic en el termini de dos mesos. Això el que garantirà serà l'augment de la cobertura mòbil en les zones que actualment pateixen de baix servei.

Finalment, s'està treballant per organitzar una reunió amb els responsables de Movistar per buscar una solució definitiva a llarg termini. De moment, l'empresa ha reconegut i identificat les mancances de la seva antena i han assegurat que treballaran per resoldre-les.

L'Ajuntament agraeix la col·laboració de la ciutadania i continua treballant per garantir la millor cobertura mòbil possible a tot el municipi. Al mateix temps, es demana al usuaris afectats que obrin incidència amb la seva operadora, i en cas de no rebre resposta, facin les reclamacions pertinents.