S’amplia la zona afectada pel tall en el servei d’aigua potable a causa d'una incidència
A causa d’una afectació addicional derivada d’un problema sobrevingut durant les obres de substitució de les canonades, el servei es veurà afectat a la zona sud i al polígon durant les properes 2-3 hores.
Cal rcordar que ahir ja es va informar que CASSA va informar sobre un tall en el subministrament d’aigua pels treballs de la segona fase de renovació i millora de les canonades d’aigua.
Els treballs, que en principi afectaran els carrers: Costa dels Dipòsits, dels Asgous, de la Verge del Socors, Ronda Molinal, Raval de Puigverd (un tram), del Convent, Passeig Nou (un tram), i Agustí Ros, avui també afecta a la zona sud d’agramunt i al polígon.
Està previst que el tall es faci de les 8 a les 15h. Es donarà progressivament l'aigua als carrers a mesura que es vagin fent les connexions.


