Set victòries i tres derrotes dels equips el CF Agramunt
Set dels 10 equips del Club Futbol Agramunt van sumar els tres punts en la jornada disputada el passat cap de setmana. El altres tres, entre ells, el primer equip van perdre els seus encontres. Especialment dolorosa va ser la derrota de l’Amateur, que va encaixar un gol en el temps de descompte contra l’Atlètic Almacelles (0-1) en una desfeta injusta. Els jugadors d’Aleix Miró van fer mèrits per sumar, com a mínim, un empat. Aquest dissabte es desplacen a Alcarràs, on s’enfrontaran a un equip que ocupa la tercera posició a la taula i que és un dels candidats a l’ascens.
L’Infantil S14 també va caure per la mínima contra l’Inter Recasens (1-0) mentre que el S11 es va veure superat pel Mascançà (6-1).
Pel que fa als equips que van sumar els tres punts, el Juvenil Femení va tombar per 2 a 0 a La Pobla de Segur mentre que el Masculí es va retrobar amb la victòria amb un tomb contra el Tremp (4-1). El Cadet continua líder després de tombar el Bordeta (1-2) i aquest diumenge s’enfrontarà a l’Artesa de Segre. Molt bon triomf de l’Infantil S13, que va superar per 3 a 1 l’AEM. En F7, el Prebenjamí, que també ocupa el primer lloc, es va desfer de l’Escola de Futbol Urgell (1-4); remuntada per sumar els tres punts del Benjamí S9, que va superar per 3 a2 l’Escola les Garrigues, que encara estava imbatut; mentre que l’Aleví S12 va superar per 4 a 6 a l’Escola la Noguera.






