28 de Octubre de 2024 a les 16:00
El Departament de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de l’Urgell i l’Oficina Jove de l’Urgell van realitzar, el passat divendres, la 1a edició del Networking de joves i per a joves emprenedors de l’Urgell, A la trobada hi va participar una trentena de joves menors de 35 anys que van poder conèixer de primera mà la història de 12 persones emprenedores de la comarca de l’Urgell i de diferents sectors laborals: Visus Drone, El Guardià Calçots, Restaurant El Truc, CoffeeQuiz, Lleure Qualia, Cal Sala Agroalimentació, Une Concept, Tot Emocions, TalkualFoods, R.Crespo Serveis Veterinaris, Verd Esmeralda, i Genera Cooperativa Feminista SCCL.
Durant la jornada, també es va dur a terme una sessió dinàmica a càrrec de Jaume Ramon de l’empresa 3tombs i Jessica Koper de l’empresa Tot Emocions per tal d’afavorir la interacció entre el públic assistent i les persones emprenedores de la comarca.
L’activitat va estar emmarcada dins del Projecte Odisseu, que té l’objectiu d’incentivar i facilitar el retorn i la inserció laboral dels joves a les zones rurals i està impulsat per la Direcció General de Desenvolupament Rural del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) i la Direcció General de Joventut del Departament d’Afers Socials i Famílies, a partir d’una iniciativa conjunta de la Fundació del Món Rural i de l’Associació d’Iniciatives Rurals de Catalunya, amb la col·laboració dels Grups d’Acció Local Leader de Catalunya i la xarxa de professionals de joventut.