dijous, 6 juny 2019

El 90 per cent dels agramuntins, satisfets amb la gestió de l'aigua al municipi

El 90 per cent dels agramuntins, satisfets amb la gestió de l'aigua al municipi

L'empresa CASSA, encarregada de gestionar l'aigua al municipi d'Agramunt, ha fet balanç dels resultats obtinguts durant el 2018 en relació a l'acompliment de les obligacions voluntàries adquirides amb la seva Carta de Compromís i bones pràctiques amb els clients la vila. En una reunió amb representants de l'Ajuntament i una selecció de clients i treballadors de la companyia d'aigües, el responsable de l'Àrea de Clients de Cassa, Josep Escartín, va indicar que el resultat de les enquestes és positiu, tot i que també indica que hi ha punts a millorar: "Estem contents, la satisfacció és bona però també detectem que hi ha coses a millorar, i està bé que ho puguem fer, com per exemple, la rapidesa a l'agafar el telèfon. També és veritat que en el tema de les avaries, estem contents perquè ha pujat la satisfacció de la gent quan han tingut una avaria. També és cert que quan la potabilitzadora estigui funcionant també es reduirà el tema de les avaries". 

Del resultats de les enquestes se'n després que el 90 per cent dels agramuntins se sent satisfet amb CASSA. El 100 per cent entén la factura de l'aigua, tot i que només el 10 per cent té la factura sense paper i fa servir l'oficina virtual per fer tràmits on-line. En el cas d'avaries, el 85 per cent de la ciutadania va valorar de forma satisfactòria la informació al respecte, mentre que un 14 per cent troba que és millorable i, un 1 per cent, deficient.

En quant a la instal·lació de comptadors en un màxim de quatre dies laborals, CASSA ha instal·lat dins del termini les 18 peticions rebudes. Un dels compromisos de la companyia és donar resposta per escrit a totes les reclamacions rebudes en un màxim de 20 dies laborals. Al 2018, en el 100 per cent dels casos ha estat així. Pel que fa a la facturació i la comunicació en cas de consum elevat, tampoc s'ha detectat cap incompliment: 63 avisos durant el 2018. A més, s'han rectificat en un màxim de 10 dies laborables totes les errades detectades en la facturació: 18 casos.

Cal recordar que, des de l'1 de gener de 2017, CASSA compta amb una Carta de Compromís i bones pràctiques a Agramunt, un document que inclou els compromisos voluntaris que adquireix públicament la companyia d'aigües amb la ciutadania i que, a més, descriu compensacions econòmiques en cas d'incompliments. Es tracta d'exigències més estrictes que les que recull la normativa legal vigent. Aquest document és públic i es pot consultar a https://www.cassa.es/municipi/agramunt/.


 

Comparteix-ho:
Categories:

Comentaris

El temps

Agramunt

16°C


prob. precipitació: 95%
humitat: 85%
vent: 20km/h SE

  • 29°C
    DL
  • 30°C
    DT
  • 30°C
    DC
  • 27°C
    DJ
  • 28°C
    DV

En directe

Els Informatius