divendres, 3 de desembre 2021

L'Esbarjo farà quatre passis de l'Escala en Hi-Fi per col·laborar amb La Marató

L'Esbarjo farà quatre passis de l'Escala en Hi-Fi per col·laborar amb La Marató

L'Associació de Dones l'Esbarjo d'Agramunt recupera, aquest any, la celebració de l'Escala en Hi-Fi per col·laborar amb La Marató de TV3. Es tracta d'una activitat solidària que es fa per 22a edició i que reuneix, per a la seva preparació i posada en escena, a més de cinquanta persones, tal i com indica la presidenta de l'entitat, Josefina Esteve: "Tindrem 35 adults que cada dia hauran d'estar allí més 10 nens. Més els col·laboradors que vindran en certs moments, que seran uns 6 més".

Aquest any, per tal d'adaptar-se a les normatives anti-Covid, s'ha modificat l'espectacle per tal que sigui més curt i no faci falta fer mitja part: "Aquesta edició serà una mica diferent perquè no hi haurà mitja part. Mirarem de fer-la més curta i no hi haurà tants números. Intentem adaptar-nos a les mesures Covid-19 per fer una sessió tota junta amb 15 números".

En total es faran 4 passis d'aquest espectacle durant els dies del Pont. Es farà el diumenge i el dilluns, 5 i 6 de desembre, a les 20.30 h. També es farà el dimarts, 7 de desembre a les 22.00 h i, finalment, el dimecres, 8 de desembre, a les 18.30 h.

Cal recordar que, en el conjunt d'edicions celebrades per aquesta causa solidària, les dones de l'Esbarjo han recollit més de 100.000 euros que s'han destinat a La Marató i a altres causes solidàries.

 

Comparteix-ho:
Categories:

Comentaris

El temps

Agramunt

7°C

cel serè
prob. precipitació: 0%
humitat: 80%
vent: 0km/h C

  • 23°C
    DG.
  • 22°C
    DL.
  • 22°C
    DT.
  • 27°C
    DC.
  • 32°C
    DJ.

En directe

Els Informatius