L'agramuntina Rita Macías publica el conte 'La sèptima hija del pescador'
L'agramuntina Rita Macías publicarà, el proper 30 de gener, el seu primer conte, ‘La sèptima hija del pescador', publicada per l'Editorial Babidi-bú dins de la col·lecció Cuentos para alargar la vida. Es tracta d'una història il·lustrada per petits i grans en la que la protagonista, la Ría, és una nena de 10 anys que és visitada per una sirena i un tritó que li demanen que els acompanyi al fons del mar per derrotar a un malvat que l'amenaça no només a ella sinó també a tot el món. La història, indica Macías, s'entrellaça amb altres històries que ajudaran a la protagonista a sanar les seves pròpies pors: "Es van desenvolupant una sèrie d'històries que estan repartides en diferents episodis i capítols molt curts que permeten explorar com aquesta nena es va transformant i va transformant la seva realitat i la de la seva família i com és capaç de sanar moltes pors que ella ja portava a dins amb tant sols 10 anys".
El llibre compta amb les il.lustracions de Yasmina Sosa, Gara Suárez i Víctor Fernández. El conte també és solidari, ja que destinarà una part dels beneficis a l'entitat Greenpeace.
La presentació del llibre tindrà lloc el proper divendres, 10 de febrer a les 18.30 h a l'Espai Cívic d'Agramunt. Durant la presentació es farà un taller de reciclatge per a famílies amb nens a partir de 7 anys.
Per tal de poder participar al taller cal fer una inscripció prèvia al 669.190.559. Durant la presentació també es farà el sorteig de dos llibres i dos punts de llibre.